Hvor lang tid i forvejen skal man booke?
Vi anbefaler at booke ca. 2-4 uger inden arrangementet. Det kan afhænge af bl.a. sæson, hvor fastlåst I er på et bestemt tidspunkt eller aktivitet/event.
Grundlæggende har vi stor kapacitet – både af udstyr og instruktører.
Totalarrangementer med spisning & Teambuilding med person-betaling (aflysning)
Bookinger foretaget mindre end 3 uger inden arrangement-dato er bindende og ikke kan aflyses eller nedjusteres i antal.
Ved bookinger foretaget med mere end 3 uger til arrangement-dato gælder følgende:
Afbestilling eller nedjustering af antal kuverter kan ske indtil 5 dage fra booking uden nogen beregning.
Ved afbestilling af arrangement efter denne dato, afregnes som følger:
Indtil 6 uger før arrangementsdato afregnes 25% af det samlede fakturabeløb.
Fra 6 uger indtil 3 uger før arrangementsdato afregnes 50% af det samlede fakturabeløb.
Det fulde fakturabeløb afregnes ved afbestilling senere end 3 uger før arrangementet.
Totalarrangementer med spisning & Teambuilding med person-betaling (justering af antal kuverter)
Bookinger foretaget mindre end 3 uger inden arrangement-dato er bindende og ikke kan aflyses eller nedjusteres i antal.
Justeringer i antal skal altid ske SKRIFTLIGT. Den samlede justering i det bestilte antal kuverter, kan makismalt samlet udgøre 15% – ved større
nedjustering kan det betragtes som en aflysning.
Justering af kuverter kan foretages som følger, med mindre andet er aftalt skriftligt (Gælder udelukkende for forplejning – ikke for eventforløb):
Fra bookingdato indtil 3 uger før arrangement kan der justeres op/ned i antal kuverter med 15% af det antal der fremgår af ordren.
Fra 3 uger før arrangement til arrangement-dato, er det kun muligt at justere op i antal kuverter, og kun såfremt pladsforhold tillader det.
Hvornår skal der betales for arrangementet?
Med mindre andet er skriftligt aftalt i en særskilt kontrakt eller ved en B2B-firma-aftale, gælder følgende betingelser:
Når du har booket en tid hos SuperEvent, skal betaling for aktivitet ske senest 10 dage efter bekræftelse af booking. Bookinger foretaget senere end 3 uger før arrangementets afvikling skal indbetales indenfor 2 dage!
Faktura med bankoplysninger og giroindbetalingskort fremsendes i pdf-format via e-mail.
Såfremt der ikke betales rettidigt, kan Jeres bookede tid afsættes til anden side.
Offentlige myndigheder, som kører med elektronisk fakturering kan betale via EAN, når ordren er bekræftet skriftligt.
Har I registreret min booking
Når du booker vil du modtage en e-mail med en specificeret bekræftelse med information om dato, program osv. Når du har modtaget denne bekræftelse, er din booking registreret. Kontakt os hvis du har booket og ikke har modtaget en bekræftelse indenfor max. 2 dage.
Har I registreret min betaling?
Hvis vi ikke har modtaget din indbetaling rettidigt kontakter vi dig. Din booking bliver IKKE slettet uden at du har fået besked fra os. Hører du ikke fra os, har vi modtaget din indbetaling og arrangement afvikles som aftalt.
Hvad er jeres afbestillingebetingelser?
Med mindre andet er skriftligt aftalt i en særskilt kontrakt, gælder følgende betingelser):
Afbestilling af booket tid skal ske SKRIFTLIGT senest 21 dage inden arrangementet (det er IKKE nok at ringe med en aflysning)
Ved afbud 7-21 dage før arrangementet betales et gebyr på 25% af fakturabeløbet (dog min. 500,- i administrations-gebyr).
Ved afbud 2-7 dage før arrangementet betales et gebyr på 50% af fakturabeløbet (dog min. 500,- i administrations-gebyr).
Ved aflysning dagen før eller samme dag som arrangementet er booket til, beholdes hele fakturabeløbet.
Ved ordrer over kr. 5.000,- gælder desuden at afbestilling skal ske senest 7 dage efter booking, ellers betales et gebyr på 50% af fakturabeløbet.
Ved ordrer over kr. 5.000,- gælder desuden at afbestilling skal ske senest 21 dage inden arrangementet, ellers beholdes hele fakturabeløbet
Kan man deltage i aktiviteterne hvis man er gravid eller har dårlig ryg etc.?
Alle kan deltage i de fleste teambuilding-aktiviteter, men vi kan ikke anbefale at deltage i de fysisk aktive FunEvents hvis man er gravid, eller f.eks. har dårlig ryg eller knæ. Det er dog normalt lige så sjovt at være tilskuer som at deltage. Kontakt os for at få sammensat et passende forløb for Jeres teambuilding i forhold til Jeres gruppe.
Er det farligt, kan jeg komme til skade?
Vores teambuilding-aktiviteter er ikke farlige, men nogle aktiviteter minder om diverse sports- og idrætsaktiviteter, hvor hændeligt uheld selvfølgelig kan opstå. Nogle arrangører af events og teambuilding er ikke forsikret i tilfælde af uheld. Det kan f.eks. være hvis forsikringsselskabet vurderer, at lokaler, udstyr eller instruktion er mangelfuld i forhold til sikkerheden…
SuperEvent’s faciliteter er altid godkendt af vores forsikringsselskab, vores udstyr er godkendt af Force Technology, hvor det kræves. Vi anbefaler, at man kontakter sit eget forsikringsselskab, for at høre nærmere omkring dækning af evt. hændelige uheld.
Kontakt SuperEvent for yderligere vejledning/information.
Hvor lang tid skal vi komme inden arrangementet?
Vi anbefaler at komme ca. 15 min. inden start.
Er der instruktører til de forskellige aktiviteter/events?
Ja, hos SuperEvent har vi altid instruktører på alle vores events – dette er inkluderet i vores priser.
Skal man medbringe skiftetøj & kondisko?
Alle kan deltage i de fleste teambuilding-aktiviteter med almindelig påklædning.
Enkelte fysiske aktiviteter foregår på bare tæer eller strømper – der er trægulv eller judo-måtter og skumgummi-fodbolde, som det ikke gør ondt at sparke til.
Det er en god idé at medbringe en skifte T-shirt.
Har I omklædningsmuligheder?
Ja, vi har omklædningsrum, men ikke bad.
Vi havde 2 gode timer med Superevent – hvor vi blev kastet ud i forskellige udfordringer og lege. Det var en perfekt start for et nyt år i vores bestyrelse, og satte en god stemning for resten af aftnen, hvor vi skulle lærer hinanden lidt bedre at kende.
Vi havde et fint seminar, og det var perfekt at lægge ud med TeamØvelserne. Det lagde bunden for en god og åben stemning under resten af seminaret. Og det var lige det vi havde brug for.
Rødovre Kommunes Tandpleje har haft en sjov eftermiddag med sjove og lærerige udfordringer; - Øvelserne bød på udfordringer til samarbejde og kommunikation på mange niveauer. Det kan klart anbefales til andre firmaer at prøve kræfter med hinanden – det giver gode relationer – også efter endt oplevelse – og dagen efter på kontoret
Vi syntes alle 9, at det var sjove og udfordrende øvelser. De 3 timer gik fantastisk hurtigt i godt selskab. Det var en meget dygtig instruktør, som var god til at forklare øvelserne på flere forskellige måder, samt gav os tid til selv at løse øvelserne. Vi kan varmt anbefale dig til andre både i Novo Nordisk A/S og andre firmaer.