SjovTeambuildning.dk er en del af SuperEvent ApS, vi råder over gode og fleksible faciliteter på 2000 Kvm i Rødovre, lige ved Damhusengen.
Vi er et stort hus med mange muligheder; både når der skal afvikles Teambuilding, FunEvents, møder og fester, kan vi afholde dette på samme adresse på Tæbyvej 3-13, 2610 Rødovre.
Vores 2 eventhaller på hver især 500 m2 giver gode muligheder for afvikling af TeamØvelser og FunEvents. Vi kan i vores faciliteter afvikle underholdning bestående af TeamØvelser eller FunEvents for op til 280 gæster.
Den store festsal på ca. 600 kvm giver jer mulighed for at afholde møde/ foredrag eller afslutte dagen med en dejlig middag og fest. Der er plads til 280 spisende gæster i festsalen. Festsalen er flot og lys, med trægulve og hvide sænkede lofter med ovenlysvinduer. Festsalen er tilknyttet et musiksystem så vi hele tiden er opdateret med det nyeste musik. Der er installeret højtalere, så I får god lyd hvis I har bestilt firmafest.
Festsalen bruges meget fleksibelt, så når der ikke er fest, bruges denne også til teambuilding og FunEvents
Skal I holde møde eller foredrag, kan dette gøres i festsalen ved store grupper, eller i et af vores to mødelokaler ved mindre grupper. I vores lille mødelokale på ca. 24 m2 kan der sidde ca. 8-12 personer. I det store mødelokale på ca. 80 m2 kan der sidde fra 12-40 personer. Dette giver jer en god mulighed for at kombinere jeres møde med sjov underholdning i form af teambuilding med TeamØvelser eller FunEvents. Afslut f.eks. jeres dag med en sjov firmafest med lækker mad og sjov underholdning.
Hos os får I ikke problemer med at finde parkeringspladser, vi råder over ca. 40 pladser hvor det er gratis at parkere. Og det er også muligt at parkere på selve Tæbyvej uden afgift.
Når vejret er med os og solen skinner, er det dejligt at kunne opholde sig lidt ude. Vi har et udeområde tilknyttet vores faciliteter, her kan vi ved godt vejr afvikle f.eks. TeamØvelser, hvis I skulle have ønske om det. Eller I kan slå jer ned på bænke og borde og nyde jeres frokost.
Mad skal der til, og den gode af slagsen, derfor samarbejder vi med den altid dygtige cater Durlevs Gurmæt. Vi har et stort anretterkøkken, så kokken kan komme og anrette middagen inden I går til bords. Vores buffeter kan bestilles fra 20 personer og opefter.
Vi bruger vores faciliteter meget fleksibelt, så vi bedst kan imødekomme de ønsker vores gæster har for netop deres arrangement. Så lad os endelig høre omkring jeres ønsker for jeres næste firmaarrangement så sætter vi et uforpligtende tilbud sammen til jer.
Ring eller skriv til os for at lave en aftale om et møde hvis I ønsker at se faciliteterne og mulighederne.
Tak for en dejlig dag ude hos jer! Det var en fantastisk sjov dag med teambuilding, som der tales rigtigt meget om :-)
Jeg var meget - positiv - overrasket over seriøsiteten af arrangementet og instruktørens professionalisme og indlevelse. Instruktøren var meget observant og med god sans for detaljer. Samtidig holdt han den røde tråd igennem hele arrangementet, og sørgede for, at alle var med og i konstant aktivitet. Stor ros for arrangementet.
Det var et super arrangement, og alle synes det var sjovt og anderledes. Det har også givet mange gode grin at se billederne vi tog derude. Så vi vil hellere end gerne anbefaler jer, hvis nogen spørger os om gode ideer til et firmaevent
Rødovre Kommunes Tandpleje har haft en sjov eftermiddag med sjove og lærerige udfordringer; - Øvelserne bød på udfordringer til samarbejde og kommunikation på mange niveauer. Det kan klart anbefales til andre firmaer at prøve kræfter med hinanden – det giver gode relationer – også efter endt oplevelse – og dagen efter på kontoret
Vi havde et fint seminar, og det var perfekt at lægge ud med TeamØvelserne. Det lagde bunden for en god og åben stemning under resten af seminaret. Og det var lige det vi havde brug for.
Tusind tak for et rigtig godt arrangement i onsdags. Det var lige som vi havde håbet på, stille og roligt, gode og sjove lege og tid til at hyggesnakke.
I just wanted to thank you and your group for the nice evening on Friday. My colleagues enjoyed the event very much :)
Det var både sjovt og udfordrende at være hos jer, og vi fik virkelig noget positivt ud af det. Det var super service. Vi synes bare det var tarveligt at putte Helium i hula-hop ringen :)
Super engagement, god måde at beskrive opgaver, men især den feedback vi fik efter hver øvelse var rigtig brugbar. En god lune i tonen og en god sammensætning af øvelserne. De 2 timer fløj afsted..!
Vi havde 2 gode timer med Superevent – hvor vi blev kastet ud i forskellige udfordringer og lege. Det var en perfekt start for et nyt år i vores bestyrelse, og satte en god stemning for resten af aftnen, hvor vi skulle lærer hinanden lidt bedre at kende.
Det var rigtig sjovt – og der er ingen tvivl om, at deltagerne morede sig. Især ”Kulturræset” gav anledning til megen grinen og undren. Superfint med sammenkoblingen ift. Forandringskultur; tilpasser man sig/kæmper man for sin egen overbevisning. Vi vil glæde os til at tænke jer ind igen i andre sammenhænge.
Vi syntes alle 9, at det var sjove og udfordrende øvelser. De 3 timer gik fantastisk hurtigt i godt selskab. Det var en meget dygtig instruktør, som var god til at forklare øvelserne på flere forskellige måder, samt gav os tid til selv at løse øvelserne. Vi kan varmt anbefale dig til andre både i Novo Nordisk A/S og andre firmaer.